השכרת אולם כנסים בתל אביב – איך שוכרים אולם בצורה נכונה

כשחברה, ארגון, עמותה או כל גורם אחר מבקשים לערוך כנס מקצועי, שיווקי או אחר, באופן טבעי הדבר הראשון שהמארגנים צריכים להחליט עליו הוא, באיזה עיר לערוך את הכנס. לאחר מכן, הם צריכים לבחור את המקום המתאים לכך.

בישראל, חלק גדול מהעסקים, חברות וארגונים המבקשים לארגן כנס, ירצו לעשות זאת בתל אביב, מתוך הבנה שזו עיר מרכזית אשר ניתן להגיע אליה בקלות, ולקבל ממנה את כל מה שצריך בשביל שיהיה ניתן לארגן את האירוע באופן אופטימאלי. זה יהיה הרבה יותר פשוט ונוח למארגנים ולאורחים, וכן לכלי התקשורת אשר אמורים לדווח עליו, שהכנס ייערך בעיר.

לשם כך, צריך לבחון השכרת אולם כנסים בתל אביב. אפשר למצוא בעיר הרבה מאוד מבנים המתאימים לכך, ולכן השלב הבא יהיה להחליט איזה אולם יכול להתאים לסוג וגודל הכנס אותו מבקשים לערוך. באופן טבעי, המארגנים ירצו לערוך אותו במקום שיכול לספק את כל התנאים הרלוונטיים על פי הצורך, בשביל שיהיה ניתן לייצר אירוע ברמה גבוהה.

לפני שנסביר איך בוחנים השכרת אולם כנסים בתל אביב, חשוב להדגיש, שהתהליך כולו חייב להתבצע על ידי גורם מקצועי שמתמחה בכך. כלומר, צריך להעסיק בתוך החברה או מחוצה, גורם מקצועי שידע גם לשכור את המקום הנכון וגם להיות בקשר עם הצוות שמנהל אותו, וכן עם שאר הספקים שאחראים על תכנון וארגון האירוע.

 

איך בוחנים אולם לכנסים?

בשלב ראשון, יש לבחון את המיקום שלו. לא משנה באיזה סוג כנס מדובר ומה סדר הגודל שלו, הרי שאנחנו נרצה שהאולם יהיה ממוקם באזור מרכזי, אזור שיהיה קל להגיע אליו, אזור נעים עם סביבה עסקית מפותחת. אחת כמה וכמה זה נכון, אם מדובר בכנס שמגיעים אליו אורחים זרים ממקומות שונים בעולם וכן אם מדובר בכנס שמוזמנים אליו גם כלי תקשורת. יהיה קל יותר לגרום להם לבוא וכן למתג את האירוע בצורה טובה, אם הכנס ייערך במקום מרכזי ומכובד.

בשלב שני, צריך לבחון את האולם עצמו. יש לוודא שיש בו את כל מה שנדרש בשביל שיהיה ניתן לערוך את האירוע כפי שאנחנו רוצים. בין אם זה מבחינת גודל, תנאים לוגיסטיים וכן בהיבטים אחרים. צריך לאפיין את הכנס בצורה נכונה ואז יהיה אפשר להחליט איפה לערוך אותו

בשלב שלישי, יש לבדוק איך יוצרים את הקונספט של הכנס במקום באופן מדויק, כך שבאמת נוכל לייצר אירוע שיענה על הציפיות שלנו ושל האורחים המוזמנים אליו.

 

מקום קטן או גדול?

אחת ההתלבטויות שיש בכל מה שקשור לבחירת מקום לכנס, זה האם לבחור מקום קטן או גדול. התשובה לכך היא, יש לבחור מקום מתאים לכמות האורחים, באופן אופטימאלי, שיענה על הצרכים שלנו בצורה מדויקת ויספק אווירה טובה ונעימה לאורחים.

 

 

 

אודותינו

האולם שלנו מתמחה באירועים! אנחנו מגשימים לכם חלומות ויוצרים אירועים מדויקים בדיוק לכם!
מאות לקוחות מרוצים כבר בחרו בנו! מובילים בתחום עם מעל ל15 שנות ניסיון!
אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים כבר עכשיו!

צרו איתנו קשר
צרו איתנו קשר
מאמרים אחרונים מהבלוג

תובנות מעשיות לתכנון תערוכה באולם עם צילום 360: מדריך מקצועי

צילום 360 מציע אפשרויות ייחודיות עבור תערוכות, במיוחד באולמות גדולים. טכנולוגיה זו מאפשרת למבקרים לחוות את התערוכה בצורה אינטראקטיבית ומעמיקה יותר. צילום 360 מספק חווית צפייה לא רק מצידו של הצופה, אלא גם מאפשר הצגה של פרטים רבים בו זמנית. זהו כלי שמדגיש את האווירה והעיצוב של תערוכות, ומאפשר למבקרים להרגיש חלק מהאירוע.

קראו עוד »

תכנון ערב גאלה: מדריך מקצועי לצוות ההפקה

תהליך תכנון ערב גאלה מתחיל בהבנת המטרה העיקרית של האירוע. האם מדובר בגיוס תרומות, הכרה בעובדים, או חגיגת הישגים? הכנת קונספט ברור תסייע להנחות את כל ההיבטים של ההפקה, החל מהעיצוב ועד לתוכן. יש לערב את כל הצוות בתהליך זה כדי להבטיח שכל אחד מבין את המטרה והמסר שברצון להעביר.

קראו עוד »

המדריך השלם לארגון אירוע חברה בכפר – איך להפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת

תכנון אירוע חברה באולם בסגנון כפרי מצריך מחשבה מעמיקה על כל הפרטים הקטנים. יש להתחיל בקביעת תאריך האירוע, ולאחר מכן לבדוק את זמינות האולמות המיועדים. חשוב לבחור באולם הממוקם באזור פסטורלי, שיספק אווירה רגועה ומזמינה. יש לשקול את המיקום הגאוגרפי, נגישות התחבורה והחנייה.

קראו עוד »

כיצד לבחור את התקליטן המושלם לאירוע החברה שלכם

כשמתכננים אירוע חברה, חשוב להבין את סוג האירוע ואת האווירה הרצויה. האם מדובר בכנס פורמלי, מסיבת גיוס או ערב גיבוש? כל סוג אירוע דורש סגנון מוזיקה שונה, ולכן יש לבצע ברור מעמיק על הצרכים המיוחדים של האירוע. התקליטן צריך להיות מסוגל להתאים את המוזיקה לסוג האירוע ולצעוד עם הקהל.

קראו עוד »

רוצים מידע נוסף או הצעת מחיר משתלמת?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!